Informacja o Szkole Podstawowej nr 8 imienia Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Tarnowie – tekst łatwy do czytania (ETR)
Gdzie się znajdujemy?
Szkoła Podstawowa nr 8, czyli w skrócie Szkoła to kilka budynków.
Budynki połączone są przewiązką.
Szkoła znajduje się przy ulicy Bitwy pod Studziankami 5 w Tarnowie.
Do budynku można wejść głównym wejściem od strony ulicy Jasnej.
Przed wejściem od północnej strony przewiązki znajduje się podjazd dla osób poruszających się na wózkach.
Jeżeli przyjedziesz do nas autem
Wjazd na teren kompleksu Szkoły znajduje się od strony ulicy Bitwy pod Studziankami. Znajdziesz tu miejsce do zaparkowania samochodu na stanowiskach parkingowych.
Obecnie brak miejsc parkingowych, przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Kadra kierownicza
Dyrektorem Szkoły jest pani Dorota Zaleśny.
W Szkole pracują nauczyciele i inni pracownicy szkoły.
Czym zajmuje się Szkoła?
Jesteśmy szkołą publiczną.
Zajmujemy się kształceniem i wychowaniem dzieci w wieku od 7 do 15 lat.
Nauka w Szkole jest bezpłatna.
Zajęcia odbywają się pięć dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku.
Kontakt z pracownikami szkoły
Sekretariat jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 15.00.
W sekretariacie otrzymasz pomoc pracownika i możesz załatwić sprawę:
zostawić pisma, podania, dokumenty, podbić legitymację.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na jeden z numerów:
14 621 74 61
14 621 19 00
Możesz też wysłać e-mail na adres: dyrsp8@umt.tarnow.pl
Możesz również napisać pismo i wysłać je na adres:
Szkoła Podstawowa nr 8 im. K. K. Baczyńskiego w Tarnowie
ul. Bitwy pod Studziankami 5
33-100 Tarnów
Wszystkie informacje o Szkole możesz znaleźć na stronie internetowej http://www.sp8.tarnow.pl
Jak trafić do sekretariatu?
Wejdź do szkoły głównym wejściem od ulicy Jasnej.
Po wejściu do Szkoły informację uzyskasz od pani na portierni.
Jeśli przy poruszaniu się pomaga Ci pies przewodnik, podejdzie do Ciebie pracownik z sekretariatu.
Jesteś osobą poruszającą się na wózku.
Po wejściu do budynku, pracownik z sekretariatu przyjdzie do Ciebie.
Jeśli jesteś osobą słabosłyszącą lub głuchoniemą
Osoby niesłyszące mogą kontaktować się ze Szkołą przez wysłanie wiadomości e-mail na adres dyrsp8@umt.tarnow.pl
Prosimy o wskazanie sprawy, którą chcesz załatwić. Ułatwi to i przyspieszy jej załatwienie.
Informujemy, że podczas załatwiania spraw w Szkole, osoba zainteresowana zawsze może korzystać z pomocy dowolnie wybranej przez siebie osoby. Osoba ta będzie jej towarzyszyć w celu ułatwienia komunikacji.
Toalety dla osób niepełnosprawnych
W Szkole jest jedna toaleta, dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
