Pod takim hasłem uczniowie klasy 7d realizowali międzyprzedmiotowy projekt o wodzie. Poszczególne zespoły zadaniowe pracowały pod opieką nauczycieli chemii, geografii, muzyki, plastyki, języka angielskiego i niemieckiego. Były zagadnienia dotyczące budowy cząsteczki wody i jej właściwości, prezentacja w Genially dotycząca krążenia wody w przyrodzie, przemian fazowych, które zachodzą pod wpływem energii dostarczanej od Słońca i grawitacji ziemskiej. Dowiedzieliśmy się jakie jest zużycie wody w różnych gałęziach przemysłu, rolnictwie i leśnictwie, w gospodarce komunalnej oraz gospodarstwie domowym. Uczniowie omówili przyczyny zanieczyszczenia wód, wskazali konieczność oszczędzania wody w życiu codziennym i przedstawili dobre rady, w jaki sposób możemy oszczędzać wodę w domu i w szkole. W ramach projektu wykonano lapbooka z wykorzystaniem słownictwa związanego z wodą oraz przygotowano fiszki do nauki słówek w aplikacji Quizlet. Prezentacje poszczególnych grup przeplatane były pytaniami konkursowymi wiedzy o wodzie. Atrakcją projektu było wyszukiwanie kodów QR, pod którymi umieszczono różne piosenki o tematyce wodnej. Całość projektu zwieńczona została pracami plastycznymi wykonanymi na konkurs zorganizowany przez Wody Polskie pod hasłem: „Jak chronić wody podziemne?” a także plakatami związanymi z obchodzonym co roku Światowym Dniem Wody i Światowym Dniem Ziemi. W tą akcję włączyli się także pozostali uczniowie naszej szkoły a efekty ich pracy można było oglądać na gazetkach umieszczonych w korytarzach szkolnych.