Uczniowie kl. 3 b utrwalali zasady ortograficzne z wykorzystaniem gier dydaktycznych i zabaw edukacyjnych, kształcąc jednocześnie spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Rozwiązywali krzyżówki, łamigłówki, rebusy i zagadki. Wykonywali kolorowe ortogramy, wypełniali karty pracy, korzystali z edukacyjnych puzzli, fiszek ortograficznych i gier planszowych. Chętnie rywalizowali ze sobą w quizach ortograficznych. Wykorzystywali słowniki ortograficzne i multimedialne ćwiczenia interaktywne. Wszystkie te działania miały na celu pogłębienie znajomości zasad ortografii. Zajęcia okazały się atrakcyjne, a uczniowie z dużym zaangażowaniem w nich uczestniczyli, zauważając, że systematyczna praca i wytrwałość w pokonywaniu trudności przynosi pozytywne rezultaty.
Bożena Wajda
https://drive.google.com/file/d/1k-zlHa_nzY9jDEiJB-pjpOWKh5kR6MKc/view?usp=sharing