Konkurs adresowany jest do uczniów klas II– VII uczących się języka angielskiego i organizowany w ramach Europejskiego Dnia Języków Obcych. Termin składania prac upływa 8 października 2018 roku.

 


REGULAMIN SZKOLNEGO KONKURSU  PLASTYCZNO – JĘZYKOWEGO 
„Słowniczek obrazkowy w języku angielskim”

 

Adresaci konkursu: uczniowie klas II-VII szkoły podstawowej

Organizator konkursu:  Anna Lany, Barbara Wołowicz-Guzik

Cele konkursu:

–  wzbudzenie zainteresowania językiem angielskim,

–  poszerzenie ogólnego zakresu słownictwa z języka angielskiego,

–  pobudzanie uczniów do kreatywności i twórczości,

–  rozwijanie uzdolnień plastycznych,

–  zachęcanie do pozytywnej rywalizacji i rozwijania swoich ambicji.

Warunki konkursu: zadaniem uczestników jest wykonanie słownika obrazkowego w języku angielskim, zawierającego słownictwo z jednej wybranej dziedziny, np. Animals (zwierzęta), Food (jedzenie) itp.

Słowniki wykonane przez:

  • uczniów klas drugich i trzecich: powinny w sumie zawierać minimum 10 słów rozpoczynających się na różne litery alfabetu,
  • uczniów klas czwartych: powinny w sumie zawierać minimum 20 słów rozpoczynających się na różne litery alfabetu,
  • uczniów klas piątych: powinny w sumie zawierać minimum 25 słów rozpoczynających się na różne litery alfabetu,
  • uczniów klas szóstych i siódmych: powinny w sumie zawierać minimum 30 słów rozpoczynających się na różne litery alfabetu.

Kryteria szczegółowe:

– uczestnicy mogą pracować w parach lub indywidualnie,

– uczestnicy  konkursu mogą przygotować tylko jedną pracę – samodzielnie , adekwatnie do własnych umiejętności,

– w słowniku powinna znaleźć się forma pisana słów wybranych przez ucznia oraz ich wizualizacja dowolną techniką, w formie plakatu na formacie A3 lub większym,

– słowa powinny być ułożone w kolejności alfabetycznej,

– nie używamy w pracach języka polskiego!!!

– prace należy opatrzyć metryczką umieszczoną na odwrocie zawierającą: imię i nazwisko autora/autorów oraz  klasę.

Termin: prace należy dostarczyć do 8 października 2018 r. do nauczycieli: A.Lany lub B.Wołowicz-Guzik

Komisja konkursowa oceniając prace uczniów weźmie pod uwagę następujące kryteria:

  • zgodność pracy z tematem,
  • poprawność językową,
  • pomysłowość i oryginalność ujęcia tematu,
  • estetykę i technikę wykonania pracy,
  • samodzielne wykonanie pracy przez uczniów.

Postanowienia ogólne:

– uczestnicy z każdego poziomu klas za zajęcie najwyższych miejsc uzyskają dyplomy oraz drobne nagrody rzeczowe,

– prace przechodzą na własność organizatora konkursu,

– w przypadku nieprzewidzianych sytuacji, nieujętych regulaminem, decyzję podejmuje organizator konkursu.

Skip to content