Oczywiście, że tak. 

Udowodnili to uczniowie klasy 4A, którzy podczas czytania lektury „Opowieści z Narnii. Lew, Czarownica i stara szafa” gromadzili różne przedmioty związane lub odnoszące się do treści utworu i jego świata przedstawionego. Zebrane eksponaty czekały w pudełkach na ustalony termin omawiania lektury. Wtedy też pudełka zostały przerobione na szafy. A w środku pudełkowych szaf znalazło się prawie całe królestwo Narnii, ze śniegiem z waty, ubrankami  i futerkami, z lwem-figurką, lalką-czarownicą, z postaciami bohaterów pierwszo-,  drugoplanowych, z flakonikiem eliksiru, plastikowymi mieczami, tarczami  i różnymi innymi elementami treści tego niezwykłego utworu.  

Innowacyjna metoda pracy z lekturą bardzo spodobała się uczniom, pobudziła ich wyobraźnię i sprawiła, że treść omawianych utworów stała się im bliższa. Uczniowie przyznali, że praca nad projektem przysporzyła im wielu emocji, a w niektórych nawet przypadkach zaangażowane były całe rodziny. Wszystkie prace zostały nagrodzone ocenami z języka polskiego.

BRAWO!

Skip to content