Uczniowie klasy 2cG pod okiem opiekunów projektu: Agaty Ptasznik i Agnieszki Rutki – Gniadek kontynuują zajęcia przygotowujące do „założenia własnej firmy”. Na kolejnych spotkaniach poznali tajniki strategii w grze rynkowej. Z przeprowadzonej po zajęciach ankiety wynika, że wiedzą, aby uzyskać przewagę nad konkurencją należy zastosować jedną z trzech strategii: kosztową, wyróżniania produktu lub usługi ewentualnie strategię koncentracji. Różnym rodzajom działalności gospodarczej (sklep meblowy, sklep z kosmetykami, salon samochodowy, supermarket, kiosk z gazetami, elegancka restauracja, sklep ze sprzętem fotograficznym, produkcja zabawek, specjalistyczna księgarnia, naprawa sprzętu RTV i AGD) przyporządkowywali charakterystyczne dla nich elementy przewagi konkurencyjnej. Podzieleni na grupy układali niestereotypowe slogany dla produktów z dziedziny: kultury i sztuki, do prania oraz telefonii komórkowej.

 

 

Skip to content